Escola infantil Brightkids Nsmonserrat

Cuidem dels més petits

En NS Montserrat pretenem que els infants, a través d’activitats educatives i d’ambients dissenyats específicament, desenvolupin totes les seves capacitats en els diferents àmbits d’experiència, amb un mètode educatiu basat en metodologien actives i properes als infants. L’atenció individualitzada, l’afecte i atenció són indispensables en el nostre dia a dia.  Per a nosaltres, les famílies  són l’agent principal en l’educació i desenvolupament dels nostres nens i nenes. Per aquest motiu, donem molta importància a crear espais família- escola. La comunicació és essencial i de total rellevància en el camí que iniciem junts.

L’entorn, és molt important en aquest procés, per això hem creat un ple d’estímuls, acollidor, càlid i segur, amb uns professionals que, des de l’amor i el respecte, els ajudaran a créixer feliços.

Más información de interés

Horario

Horario adaptado a tus necesidades: 07.50 a 17.30 (Opción de media jornada (09.00 a 14.00) para alumnos de cuna y niños de 1 años).

Uniforme

Todos los alumnos llevarán el uniforme oficial del colegio: Chándal, polo y baby que podrán adquirir en El Corte Inglés

APP comunicación

Tenemos una aplicación a través de la cual nos comunicamos con las familias. Les reportamos diariamente información acerca del sueño, la alimentación y el estado de sus hijos.

Instal·lacions