Qui som

A la llar d’infants NS Montserrat pretenem

L’escola Ntra. Sra. de Montserrat està situada a Parets del Vallès, tocant al terme municipal de Lliçà de Vall. Som una escola de dues línies acollidora i familiar. Això permet crear un bon ambient de relació entre tota la comunitat educativa, alumnes, pares i mestres.

La nostra escola és una institució viva que s’adapta incansablement als nous temps i a les noves demandes socials. Actualment oferim les etapes d’Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria.

L’escola ha definit el seu Caràcter Propi d’acord amb la legislació vigent que promou la formació integral dels alumnes d’acord amb una concepció cristiana de l’home, de la vida i del món

¿Necessites més informació?

Hem preparat un PDF amb informació més detallada sobre la metodologia d’educació infantil que apliquem a la nostra escola

Ens encantaria que vinguessis a conèixer les nostres escoles